Microsoft Azure je storitvena platforma, ki je v številnih polgedih spremenila način gradnje in pristopa do informacijskih storitev in infrastrukture. Platforma Azure je tako temelj vseh Microsoftovih oblačnih rešitev in storitev.

Skalabilno in učinkovito

  • Plačevanje po dejanski porabi.
  • Brez visoke začetne investicije v strežniško infrastrukturo.
~

Certificirana varnost

  • Microsoft Azure je s certifikati podprta storitvena platforma.
  • Zagotavlja vam 99,9% razpoložljivost.
  • Integracija z vašo obstoječo infrastrukturo.

Kaj je MICROSOFT Azure?

Microsoft Azure je pravzaprav odprta storitvena platforma, ki združuje številne storitve in možnosti razvijanja orodij, rešitev in podpornih elementov današnjega IT okolja.

Ponuja številne možnosti vzpostavitve učinkovitega, varnega in modernega informacijskega okolja brez visokih začetnih stroškov. Od prerprostega varnostnega kopiranja podatkov do visoko zmogljivih kognitivnih aplikacij z umetno intelegenco.

Vse to je Microsoft Azure. Kontaktirajte nas za BREZPLAČEN preizkus oziroma predstavitev.

Azure Backup 

V osnovi je Azure Backup storitev varnostnega kopiranja bodisi celotne infrastrukture ali zgolj posameznih elementov na Microsoftovo oblačno platformo Azure.

Vzpostavitev varnostnega kopiranja je v večini primerov zelo enostavno, predvsem pa neprimerno ceneje in varneje kot hranjenje podatkov na manj zanesljivih medijih in lokacijah – kot npr. USB ključkih ali prenosnih diskih.

Povprašajte nas za možnost vzpostavitve varnostnega kopiranja v vaši organizaciji.

Azure Site Recovery 

Varnostno kopiranje podatkov samo po sebi še ne zagotavlja, da boste v primeru okvare strežniške infrastrukture ali kakšnega drugega incidenta, lahko vzpostavili delovanje v uglednem časovnem roku.

Dobava nove opreme lahko traja tudi tedne, svoj čas je potreben tudi za restavriranje in ponovno vzpostavitev delovanja infrastrukture. Vse to pa stane.

S storitvijo Azure Site Recovery lahko praktično takoj vzpostavite delovanje vašega informacijskega sistema, ki bo predhodno pripravljem v Microsoft Azure oblačni platformi.  

Povprašajte nas za možnost vzpostavitve rešitve Azure Site Recovery v vaši organizaciji.

Pogosta vprašanja

Kaj je oblak?

»Oblak« je prijazen način za opis spletnih računalniških storitev, ki so gostovane zunaj vaše organizacije. Če uporabljate storitve v oblaku, je infrastruktura IT shranjena na zunanjem mestu (ni v prostoru podjetja) in jo vzdržuje tretja oseba (gostovane storitve). Dokumenti tako niso shranjeni v strežniku doma ali v podjetju (na mestu uporabe), ki ga vzdržujete. S storitvami Microsoft Azure se na primer shranjevanje informacij, računanje in programska oprema prenesejo v Microsoftove strežnike, od koder oddaljeno upravljate z njimi.

Številne storitve, ki jih vsakodnevno uporabljate, so del oblaka – spletna e-pošta, mobilno bančništvo in spletno shranjevanje fotografij. Ker je ta infrastruktura shranjena v spletu oz. »oblaku«, lahko do nje dostopate praktično kjer koli (v namiznem računalniku, osebnem računalniku (Windows ali Mac), prenosniku, tabličnem računalniku, pametnem telefonu ali drugih napravah z internetno povezavo).

Komu je namenjen Microsoft Azure?

Microsoft Azure je javni Microsoftov oblak in je namenjem širši javnosti kot storitvena platforma. Namen platforme je nudenje infrastrukturne podpore tako za najosnovnejše storitve in rešitve kot tudi za izjemno kompleksne informacisjke procese. Oblak za vsakogar.

Koliko me stane Microsoft Azure?

Vse storitve plačujete po dejanski porabi, ki se obračuna po različnih kvalifikatorjih – odvisno od najete oziroma zakupljene storitve.

V primerjavi z nakupom klasične infrastrukture je Microsoft Azure v veliki večini neprimerno cenejša rešitev za vaše oslovne potrebe.

Kaj morate vedeti preden uvedete Microsoft Azure v vaše podjetje?

Stranke, ki želijo v svoje organizacije uvesti Microsoftove oblačne rešitve in storitve ne potrebujejo predhodno oblikovanega informacijskega okolja. Osnovna potrebščina je dostop do interneta in naprava, ki je nanj povezana.

Kako je najbolje uvesti Microsoftove oblačne storitve in rešitve v vaše podjetje?

Uvajanje Microsoft oblačnih rešitev in storitev je najbolje izvesti s pomočjo Microsoftovega partnerja za področje oblačnih rešitev. Podjetje iTehLab je certificiran Microsoftov partner in vam lahko zagotovi celotno uvedbo Microsoftovih oblačnih rešitev in storitev v vaši organizaciji.

Kaj je Office 365 in kako se razlikuje od klasičnega Microsoft Office-a?

Office 365. »Office 365« se nanaša na naročniške pakete, ki vključujejo dostop do Officeovih aplikacij in druge internetne storitve (storitve v oblaku) za večjo učinkovitost. Office 365 vključuje pakete za domačo in poslovno uporabo. Preberite več o storitvi Office 365 za domačo uporabo. Paketi storitve Office 365 za podjetja vključujejo storitve, kot so spletne konference v Skypu za podjetja in gostovana e-pošta za podjetja v storitvi Exchange Online ter dodatna spletna shramba v storitvi OneDrive za podjetja.

Številni paketi za Office 365 vključujejo tudi namizne različice najnovejših Officeovih programov, ki jih lahko uporabniki namestijo v več računalnikov in naprav. Med polno nameščenimi programi so: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher in Access. (Publisher in Access sta na voljo le v računalnikih s sistemom Windows.) Namestite jih lahko v več naprav, vključno z računalniki s sistemom Windows, računalniki Mac, tabličnimi računalniki in telefoni s sistemom Android ter napravami iPad in iPhone. Ko imate aktivno naročnino na Office 365, ki vključuje namizno različico Officea, imate vedno nazadnje posodobljeno različico programov.

Paketi storitve Office 365, ki so samo spletni, so odlična izbira za nekatere poslovne potrebe in so zasnovani tako, da delujejo z najnovejšo različico sistemov Office, Office 2013 in Office 2011 za Mac. Prejšnje različice Officea, kot sta Office 2010 in Office 2007, lahko delujejo s storitvijo Office 365 z zmanjšano funkcionalnostjo. Dobite več informacij o tem, katere različice Officea so podprte. OPOMBA: ta združljivost z Officeom ne vključuje paketa Exchange Online Kiosk ali Office 365 Enterprise K1.

Za vse pakete Office 365 je treba plačevati mesečno ali letno naročnino.

Microsoft Office – klasični Office. »Microsoft Office« je ime, ki ga še vedno uporabljamo za našo znano programsko opremo za povečanje storilnosti. Zbirke Office so na voljo kot enkraten nakup in vključujejo aplikacije, kot so Word, Excel in PowerPoint, ki jih je mogoče namestiti le v en računalnik s sistemom Windows ali računalnik Mac. Aplikacije niso posodobljene samodejno. Če želite dobiti najnovejšo različico, lahko znova kupite izdelek, ko je na voljo nova različic. Najnovejši različici, ki sta trenutno na voljo za enkraten nakup, sta Office 2016 za Windows in Office 2016 for Mac. Ti zbirki ne vključujeta nobenih storitev v oblaku, ki so vključene v Office 365.

Kaj se zgodi z mojimi podatki, če prekinem naročnino?

Vaši podatki so le vaši. Če želite preklicati naročnino na Microsoft oblačne storitve in rešitve, lahko svoje podatke, kot so e-pošta in dokumenti na spletnih mestih skupine, prenesete in jih shranite na drugo mesto. Podatke je sicer priporočljivo shraniti, preden prekličete naročnino. Ko prekličete naročnino, bodo podatki, povezani z vašim računom v storitvah Microsoftovega oblačnega okolja, v omejeni obliki na voljo vašim skrbnikom še vsaj 30 dni.

Pokličite nas na 01 560 47 03 ali pa nam pošljite popraševanje na cloud@itehlab.si.

Naši kontakti

iTehLab d.o.o.

Slovenčeva ulica 97,
1000 Ljubljana,
Slovenija

KONTAKT

T: 01 560 47 03
E: info@itehlab.si

POMOČ UPORABNIKOM

E: podpora@itehlab.si

Podjetje iTehLab d.o.o. sodeluje v naložbi za spodbujanje procesnih izboljšav podjetij v letu 2017/2018, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska Unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Preberi več.